Evenemangsstöd - Ansökan

LÄS MER

Information

Du som arrangör kan ansöka om stöd för evenemang i Lysekils kommun. För att vi ska kunna bedöma ansökan behöver du fylla i och skicka in denna e-tjänst. Den innehåller frågor om evenemanget och hur ni arbetar med hållbarhet – socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Dina svar ligger till grund för vår bedömning av stödet.

Er ansökan hanteras som en inkommen handling och kommer därför att registreras i Lysekils kommuns diarum.

Här kan du läsa mer om att arrangera evenemang.

Kontaktinformation

Du kan kontakta oss genom att skicka e-post till kommun@lysekil.se eller via kommunens kontaktcenter på telefonnummer: 0523 – 61 30 00

Kommunhusets öppettider är:

  • Måndag–torsdag: 08.00–16.30
  • Fredag: 08.00–16.00

  • För att du ska kunna ta del av e-tjänsten behöver vi behandla personuppgifter om dig. Vi samlar endast in personuppgifter som krävs för att vi ska kunna tillhandahålla dig tjänsten och support.
  • Du har rätt att kontakta oss om du vill ha ut information om de uppgifter vi har om dig, för att begära rättelse, överföring eller för att begära att vi begränsar behandlingen, för att göra invändningar eller begära radering av dina uppgifter.
  • Du har också möjlighet att kontakta vårt dataskyddsombud. Om du har klagomål på vår behandling av dina personuppgifter har du rätt att inge klagomål till tillsynsmyndigheten Datainspektionen.

Mer information om hur vi behandlar dina personuppgifter finns att läsa på Lysekils kommuns hemsida

 

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa